adamla hüsümetin olmasa durduk yere saldıracağına pek ihtimal vermiyorum.
+kapatamazsınki...
-kapatırım..
gibi bir olayda olmuş olabilir.
****** zaten olay şu ;
onun bana benim ona garezim var. benim bu konudaki amacım isimtescil dahi botnet yiyor..buna bir çözüm bulunması lazım demekti.
yani sorun saldıryormu - neden saldırıyor degil.
ayrıca botnet yapanı sende iyi tanıyorsun ve r10'la alakası olmuyan bir çok kişi tanıyor. fakat dile getiren pek kişi yok. ( kişiyi pm ile verebirim )