Botnet İsimTescil'deki Hostuda Kapattı :|
22
●1.743
- 09-10-2007, 05:35:18turkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğrudur msnde çok tehdit alıyorum şunu yapmassan sitelerini sandboxa düşürürüm diye tehdit eden
ki 4-5 pr 7-8 siteden link verse sandboxa düşme ihtimalim var
- 09-10-2007, 05:39:35Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece link vermekle mi düşürülüyor ? yoksa başka yolu varmı
- 09-10-2007, 05:41:39vardır başka yollarıda ama bu bildiğim ve üzerimde denenmiş bi yöntemturkche adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2007, 06:30:39Bu yöntem bence sadece yeni domainlerde geçerli olur. Zira ben aylardır neredeyse her gün 3-4-5 PR'li sitelerden onlarca backlink alıyorum. Fakat ne sandbox var ne de başka bir şey. Domain 2 yıllık, PR4 ve Google'da indexli 315.000 sayfası var. ( aha 316.000 oldu (: )Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2007, 09:14:34Üyeliği durdurulduodin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mantıklı geldi,tşkler.
yalnız benim sunucu almam gerek çünkü 2 forumdada 200.000 küsür üye var.
adam ögrendigimi sitemi uçuruyor 
hiti 20k olan siteyi hosting barındırabilirse yaparım.. hatta gayet mantıklı neticede saldırırsa onun siteside göçeçek.
veya bana şöyle birşey olabilir ;
eli maşalı bir dc
saldırı yapanı mahkemeye veren bir yer.. saçmamı oldu acaba
- 09-10-2007, 09:16:48Üyeliği durduruldu****** zaten olay şu ;****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
onun bana benim ona garezim var. benim bu konudaki amacım isimtescil dahi botnet yiyor..buna bir çözüm bulunması lazım demekti.
yani sorun saldıryormu - neden saldırıyor degil.
ayrıca botnet yapanı sende iyi tanıyorsun ve r10'la alakası olmuyan bir çok kişi tanıyor. fakat dile getiren pek kişi yok. ( kişiyi pm ile verebirim )
mantıklı geldi,tşkler.
adam ögrendigimi sitemi uçuruyor 