• 06-10-2012, 04:10:38
    #1
    merhaba evde çalışan webmasterlar olarak vergi levhası almak zor ve bir o kadar masraflı şu sıralar e ticaret sitesi üzerinde çalışıyorum örneğin sanal pos hizmeti veren payu ya baktığımda vergi levhası olması şartı görüyorum acaba bu işi vergi levhasız yapamıyor muyuz payu vergi levhası istemez normal bankalar sanal pos için ister sanıyordum ama şartları içinde var ne yapmamız gerekir bilgilerinizi bekliyorum ilk defa e ticaret yapacağımdan bu konuda desteğinize ihtiyacım var teşekkürler
  • 06-10-2012, 04:17:23
    #2
    vivalaozgur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba evde çalışan webmasterlar olarak vergi levhası almak zor ve bir o kadar masraflı şu sıralar e ticaret sitesi üzerinde çalışıyorum örneğin sanal pos hizmeti veren payu ya baktığımda vergi levhası olması şartı görüyorum acaba bu işi vergi levhasız yapamıyor muyuz payu vergi levhası istemez normal bankalar sanal pos için ister sanıyordum ama şartları içinde var ne yapmamız gerekir bilgilerinizi bekliyorum ilk defa e ticaret yapacağımdan bu konuda desteğinize ihtiyacım var teşekkürler
    ticaret için vergi levhası şart para girişlerinde yada şikayette problem çıkartırlar
    sanal pos alman için 6 aylık en az gelir beyanını ister banka ne iş yapacagına kadar merkez onay vermiyor zaten belli ciro altına.
  • 06-10-2012, 10:57:06
    #3
    ...
  • 06-10-2012, 16:14:22
    #4
    ya hocam devletin eline düştünmü oyar valla ondan korkuyorum sürekli masraf çıkarırlarsa biz bu işi yapamayız nerde olursa olsun yeni iş yeri para kazanmaz benim zaten yeterince masrafım oldu acaba tanıdık bir esnafın vergi levhasını mı göstersek ordan vergimizi veririz öyle bir sistem olabilir mi
  • 06-10-2012, 21:05:47
    #5
    başka önerileri olan var mı
  • 06-10-2012, 21:29:18
    #6
    "askerinyeri"ne katılıyorum. Basit usulde verigye tabi olun keyfinize bakın. Dediği gibi masrafı çok olmuyor. Çoğu küçük ve orta işletme bunu tercih eder.

    İş yeri açmanıza gerek yok, küçük bir odayı kendinize göre düzenleyin yeter Bazı alanlarda sadece vergi dairesine gitmek yeterli oluyor.

    Eğer vergiyi başka şirket üzerinden keserseniz ilerde sorun çıkarsa, kesen ve kestiren hakkında dolandırıcılık suçu atabilirler. Sorun çıkmadığı takdirde kimse bişey demez.
  • 06-10-2012, 21:31:12
    #7
    takipteyim.
  • 06-10-2012, 22:09:48
    #8
    vivalaozgur hocam eger bankalardan sanal pos alacaksan en az ltd ÅŸirket olman gerekiyor
    yok ben bankalardan pos gerekmez dersen basit usül işini görür.
  • 06-10-2012, 23:02:13
    #9
    peki arakdaşlar çok sağolun durum basit usül gibi duruyor birşey daha danışıcam muhasebeci arkadaşlarım var üniversite mezunu meslek olarak yapıyorlar yani ciddi anlamda ancak başka şehirdeler onlara muhasebeyi baktırsam olur mu bu konuda bilginiz var mı