"askerinyeri"ne katılıyorum. Basit usulde verigye tabi olun keyfinize bakın. Dediği gibi masrafı çok olmuyor. Çoğu küçük ve orta işletme bunu tercih eder.
İş yeri açmanıza gerek yok, küçük bir odayı kendinize göre düzenleyin yeter

Bazı alanlarda sadece vergi dairesine gitmek yeterli oluyor.
Eğer vergiyi başka şirket üzerinden keserseniz
ilerde sorun çıkarsa, kesen ve kestiren hakkında dolandırıcılık suçu atabilirler. Sorun çıkmadığı takdirde kimse bişey demez.