ya hocam devletin eline düştünmü oyar valla ondan korkuyorum sürekli masraf çıkarırlarsa biz bu işi yapamayız nerde olursa olsun yeni iş yeri para kazanmaz benim zaten yeterince masrafım oldu acaba tanıdık bir esnafın vergi levhasını mı göstersek ordan vergimizi veririz öyle bir sistem olabilir mi