• 27-09-2007, 01:42:00
    #1
    Kurumsal PLUS
    pIII 450mhz işlemci ve 128mb ram li pc yi sunucu yapsam, içine 3 tane site koysam, ne kadar bir performans verir? tahminleriniz nelerdir :S
  • 27-09-2007, 01:50:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çok performans bekleme bence
    gece gece
  • 27-09-2007, 01:50:52
    #3
    Misafir
    "site"

    bartuc bari sen yapma abi

    site var site var
  • 27-09-2007, 01:53:06
    #4
    Misafir
    Html tasarım olursa belki kaldırır )
  • 27-09-2007, 02:20:42
    #5
    Bence tıklamadan girilir sitelere
  • 27-09-2007, 02:26:36
    #6
    Kurumsal PLUS
    site derken, ortalama siteden bahsediyorum aşırı hit filan diil
  • 27-09-2007, 02:35:09
    #7
    hocam söyledıgın pc bilgisayarıma girebiliyor mu ?
  • 27-09-2007, 02:36:08
    #8
    Misafir
    H4k4nn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam söyledıgın pc bilgisayarıma girebiliyor mu ?

    Şakamı bu ?

    O kadarda değil.
  • 27-09-2007, 02:37:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site derken, ortalama siteden bahsediyorum aşırı hit filan diil
    Aşırı hitte olsa konfigurasyon adam gibi yapıldığında hiç teklemeden çalışacaktır. 98-99 senesinde de (nerde ise 10 sene önce) 100.000 hitli siteler vardı ve bu tür özellikli sunucularda çalışıyorlardı.

    Apachenin eski versiyonlarından birisini bulursan sunucuyu pek yormaz.