Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
site derken, ortalama siteden bahsediyorum aşırı hit filan diil
Aşırı hitte olsa konfigurasyon adam gibi yapıldığında hiç teklemeden çalışacaktır. 98-99 senesinde de (nerde ise 10 sene önce) 100.000 hitli siteler vardı ve bu tür özellikli sunucularda çalışıyorlardı.

Apachenin eski versiyonlarından birisini bulursan sunucuyu pek yormaz.