dandik sunucu olsa ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
dandik sunucu olsa ?
9
●
593
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
dandik sunucu olsa ?
1
2
27-09-2007, 02:51:50
#10
H4k4nn
p3 733 256+128 sd ramlı eskı makınamda msnde 4 kısı yazınca donuyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler