• 25-09-2007, 13:12:06
    #10
    SAhipleri ünlü reklamcı ve yapımcılar
  • 25-09-2007, 13:16:31
    #11
    Üyeliği durduruldu
    LacivertLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arabalarda gerçekten ucuz fiyata gidiyor. aslında almayı düşünüyorum. arabayı alınca nasıl elimize ulaşıyor bilgisi olan varmı herhalde kargoyla değil :P
    Gidip sen alıyorsun ucuza veriyor gibi görünüyorlar ama arabanın 3 katı para kazanıyorlar.

    kazanırsan arabanı vergileri sana kalıyor

    ben altivi değilde Search-Earn Kazandıran Teklifler! den bir kaç ürün kazandım. Kargoladılar
  • 25-09-2007, 13:27:09
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Şirketin çok zarar ettiği söyleniyor o yüzden korkum var . neyse ben bayağı korktum yaw kalsın araba felan istemiyorum :S
  • 25-09-2007, 14:43:40
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bu altiviyi ilk açıldıgında takip ediyordum ihale sonuclarını nedense araba ihalelerinde bitime 5 saniye kala en yuksek 3 teklifi veren adam genelde aynıydı nası oluyosa artık noter onayını bekliyo falan yazıor şeffaf değiller sanırım. arabaları bırakmıyolardı yani. şimdi para kazanıyolarsa bilmem. çünkü populer degilken hesap yapmıştık verilen teklif sayısı +1 kadar yuksekten başlayarak teklif verirsen mutlaka sende kalıyordu