arabalarda gerçekten ucuz fiyata gidiyor. aslında almayı düşünüyorum. arabayı alınca nasıl elimize ulaşıyor bilgisi olan varmı herhalde kargoyla değil :P
Gidip sen alıyorsun ucuza veriyor gibi görünüyorlar ama arabanın 3 katı para kazanıyorlar.
kazanırsan arabanı vergileri sana kalıyor
ben altivi değilde
Search-Earn Kazandıran Teklifler! den bir kaç ürün kazandım. Kargoladılar