bu altiviyi ilk açıldıgında takip ediyordum ihale sonuclarını nedense araba ihalelerinde bitime 5 saniye kala en yuksek 3 teklifi veren adam genelde aynıydı nası oluyosa artık noter onayını bekliyo falan yazıor şeffaf değiller sanırım. arabaları bırakmıyolardı yani. şimdi para kazanıyolarsa bilmem. çünkü populer degilken hesap yapmıştık verilen teklif sayısı +1 kadar yuksekten başlayarak teklif verirsen mutlaka sende kalıyordu