• 22-12-2010, 02:24:19
    #10
    ben bişey söyleyeyim mi aslında baş suçlu yine biz webmasterlar. halkı da anlamak gerekiyor emek veriliyor eyvallah da emek de bir yere kadar adam 15 dakikada hazırladığı grafik için(logo/banner) 150 200 lira fiyat çekiyor neymiş emek. şimdi bana bir sürü karşı çıkan olacak biliyorum ama vatandaşı da düşünmek zorundayız. o 200 liraya kirayı elektrik su gibi giderleri düştükten sonra 1 ay geçinmeye çalışan insanlar var. hazır script kurulumu bir kaç düzenlemeye de 1000 lira isteyecek değiliz ya. biraz sağ duyulu düşünüp vicdanlı davranmak gerekir bence.
  • 22-12-2010, 02:38:56
    #11
    0 200 liraya kirayı elektrik su gibi giderleri düştükten sonra 1 ay geçinmeye çalışan bir vatandaşın web sitesi ile ne işi olabilir arkadaşım ?
    Bırak web sitesini o kişinin evine internet alması bile gereksizken...

    Vicdanlı olun ama mantıksız olmayın...

    Düşmesin piyasa, düşürmeyin piyasayı, düşürmeyelim piyasayı, düşürmesinler piyasayı...
  • 22-12-2010, 02:48:44
    #12
    sen demeye çalıştığımı anlamamışsın ki usta. ülke şartlarında vicdanlı olmak gerektiğini anlatmaya çalışıyorum. 15 dakika için 200 lira isteyen adamın süper yetenekli olması gerekir ki öyle bir yeteneği varsa zaten adamı reklam şirketleri kapar r10 da banner logo yapmaya tenezzül etmez. çoğu kişi hakettiğinden fazla ücret istiyor sonra aynı işi daha ucuza yapan çıkınca da piyasayı öldürüyorlar yetişin diye bağırıyor. sen işinde iyiysen sigara parasına yapanlar oldukça bile ekmek yersin piyasadan senin müşterin hazırdır.
  • 22-12-2010, 03:47:04
    #13
    slacker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen işinde iyiysen sigara parasına yapanlar oldukça bile ekmek yersin piyasadan senin müşterin hazırdır.
    kesinlikle katılıyorum
  • 22-12-2010, 04:08:12
    #14
    Herkes kendi fiyatını kendi belirler. Ben burada kimseye özel tasarımlı ya da flash tasarımlı web sayfaları için 300 lira isteyin diyemem; ancak hazır wordpress kurup da insanlardan 500-600 tl istemeyin diyebilirim. Hiçbir zorluğu ve masrafı olmayan bir web sayfası için bu para bence gayet normal.
  • 22-12-2010, 04:27:07
    #15
    Ben 550 liraya sadece host domain satan gördüm ayrıca mail sub domain filanda kısıtlıydı.
  • 22-12-2010, 04:39:58
    #16
    Zekai adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 550 liraya sadece host domain satan gördüm ayrıca mail sub domain filanda kısıtlıydı.
    aynen :d
  • 22-12-2010, 12:42:10
    #17
    webmasterlık değil insanlığımız ve bilgimiz acınacak halde. özet isteyenler son paragrafı okusun yeterli

    Ülkemizin sanal durumunu öncelikle kurumsal, yarı kurumsal, kişisel şeklinde ayırmak gerekir.

    İnterneti sadece facebook tan ibaret sanan vatandaşlarımız var.
    Çeşitli sosyal sitelerde ettiği küfürlerin deftere yazılmadığını sananlarda çok.

    çok büyük bir tekstil firmasına gittiğinizde "ya ne web i interneti, beni bu organizede herkes zaten tanıyor" şeklinde tepki verenlerde çok.

    elindeki hazır araçlarla index attığı web sitesinin öneminin farkında olmayan lamerlarda çok.
    saçma salak bir düzensizlik içinde piyasadan bahsetmek önemsiz. zira 75 tl ye 1000 kartvizit + web sitesi yapanda var. 2500 e joomla kuranlarda var 15000 e flash site yapanlarda var.
    kuruma kişiye göre depdeğişken bir piyasa

    joomlanın adıda web sitesi, xml+sql+flash destekli aylarca uğraşılmışmış bir çalışmanın adıda web sitesi bilinçsiz müşteriye göre. yani ayıramaz. sen anlatırsın aklındaki yapı değişir. başkası daha değişik anlatır yine değişir.

    halka herkes farklı anlatıyor.

    başımdan geçen çok önemli bir olayı paylaşayım daha iyi anlayacaksınız.

    3-4 yıldır çalıştığım mermer makinası üreten bir firmaya kurumsal görünüşlü takım elbiseli 3 kişi giderler ve x holding çatısı altında yeni bir bilişim firmasını oluşturduklarını ve fabrikalarının tüm internet hizmetleri ve program alımlarına talip olduklarını söylerler. fabrika ya biz webus la çalışıyoruz yıllardır memnunuz der. kurumsallık, laf cambazlığı derken vs. şu ibareyide kullanırlar.

    ya siz webus la çalışıyorsunu ama o hep joomla kullanır web sitelerinde. size yakışmaz ücretsiz bir yazılım. zaten o bişey yapmıyor. kuruyor geçiyor derler.
    bu esnada bilişim firmasının sözlerinden etkilenen fabrika onlar için yaptığım güncellemeleri, seoları, foto çekimleri, videoları unutur

    Diğer bilişim firmasıyla çalışacaklarına saygı göstererek full backup teslim ederim. bilişim firması güzel bir fiyata (benimkinin 4-5 katı) web sitesinin kurar. fakat site google da bir türlü çıkmaz.
    ürdünden, newyork tan aranan fabrika aranmaz olur. webus çağrılır. ve site gösterilir.

    yeni sitede joomla dır. fabrikaya diğer firmanın beni kötülemek için söylediklerini tek tek bana aktarır. bende onlara yeni siteninde joomla olduğunu söylerim. ya olsun varsın denir. kurumsal görünüyor ya çalıştıkları firma. hani şu deveye diken hesabıdır. lakin okadar anlatsamda kimse farketmez seo nun gittiğini. hatta önemsizleşir biyerde...

    lakin aynı düzenek ile bir başka tekstil müşterime gittiklerinde avuçlarını yalamak zorunda kalırlar. zira müşteri kurumsallıktan çok 7/24 tüm internet teknolojileri hakkında samimi bilgilerimden faydalanacağını bilmektedir.

    bir başka izolasyon cu müşterime ttnet gitmiş mesela geçen yıl 9 lira demiş web sitesi. sen bizden tanıdık hesabı 750 yerine 350 aldın. ama bak 9 lirayada oluyormuş diyor. buyur burdan yak. web sitesi diyor. 9 lira diyor. ttnet diyor piyasaya gel
    hacı... kurumsallıksa kurumsallık, fiyatsa fiyat hadi bakalım...
  • 23-12-2010, 15:31:28
    #18
    webus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    webmasterlık değil insanlığımız ve bilgimiz acınacak halde. özet isteyenler son paragrafı okusun yeterli

    Ülkemizin sanal durumunu öncelikle kurumsal, yarı kurumsal, kişisel şeklinde ayırmak gerekir.

    İnterneti sadece facebook tan ibaret sanan vatandaşlarımız var.
    Çeşitli sosyal sitelerde ettiği küfürlerin deftere yazılmadığını sananlarda çok.

    çok büyük bir tekstil firmasına gittiğinizde "ya ne web i interneti, beni bu organizede herkes zaten tanıyor" şeklinde tepki verenlerde çok.

    elindeki hazır araçlarla index attığı web sitesinin öneminin farkında olmayan lamerlarda çok.
    saçma salak bir düzensizlik içinde piyasadan bahsetmek önemsiz. zira 75 tl ye 1000 kartvizit + web sitesi yapanda var. 2500 e joomla kuranlarda var 15000 e flash site yapanlarda var.
    kuruma kişiye göre depdeğişken bir piyasa

    joomlanın adıda web sitesi, xml+sql+flash destekli aylarca uğraşılmışmış bir çalışmanın adıda web sitesi bilinçsiz müşteriye göre. yani ayıramaz. sen anlatırsın aklındaki yapı değişir. başkası daha değişik anlatır yine değişir.

    halka herkes farklı anlatıyor.

    başımdan geçen çok önemli bir olayı paylaşayım daha iyi anlayacaksınız.

    3-4 yıldır çalıştığım mermer makinası üreten bir firmaya kurumsal görünüşlü takım elbiseli 3 kişi giderler ve x holding çatısı altında yeni bir bilişim firmasını oluşturduklarını ve fabrikalarının tüm internet hizmetleri ve program alımlarına talip olduklarını söylerler. fabrika ya biz webus la çalışıyoruz yıllardır memnunuz der. kurumsallık, laf cambazlığı derken vs. şu ibareyide kullanırlar.

    ya siz webus la çalışıyorsunu ama o hep joomla kullanır web sitelerinde. size yakışmaz ücretsiz bir yazılım. zaten o bişey yapmıyor. kuruyor geçiyor derler.
    bu esnada bilişim firmasının sözlerinden etkilenen fabrika onlar için yaptığım güncellemeleri, seoları, foto çekimleri, videoları unutur

    Diğer bilişim firmasıyla çalışacaklarına saygı göstererek full backup teslim ederim. bilişim firması güzel bir fiyata (benimkinin 4-5 katı) web sitesinin kurar. fakat site google da bir türlü çıkmaz.
    ürdünden, newyork tan aranan fabrika aranmaz olur. webus çağrılır. ve site gösterilir.

    yeni sitede joomla dır. fabrikaya diğer firmanın beni kötülemek için söylediklerini tek tek bana aktarır. bende onlara yeni siteninde joomla olduğunu söylerim. ya olsun varsın denir. kurumsal görünüyor ya çalıştıkları firma. hani şu deveye diken hesabıdır. lakin okadar anlatsamda kimse farketmez seo nun gittiğini. hatta önemsizleşir biyerde...

    lakin aynı düzenek ile bir başka tekstil müşterime gittiklerinde avuçlarını yalamak zorunda kalırlar. zira müşteri kurumsallıktan çok 7/24 tüm internet teknolojileri hakkında samimi bilgilerimden faydalanacağını bilmektedir.

    bir başka izolasyon cu müşterime ttnet gitmiş mesela geçen yıl 9 lira demiş web sitesi. sen bizden tanıdık hesabı 750 yerine 350 aldın. ama bak 9 lirayada oluyormuş diyor. buyur burdan yak. web sitesi diyor. 9 lira diyor. ttnet diyor piyasaya gel
    hacı... kurumsallıksa kurumsallık, fiyatsa fiyat hadi bakalım...
    arkadaş son noktayı koymuş sanırım .