ben bişey söyleyeyim mi aslında baş suçlu yine biz webmasterlar. halkı da anlamak gerekiyor emek veriliyor eyvallah da emek de bir yere kadar adam 15 dakikada hazırladığı grafik için(logo/banner) 150 200 lira fiyat çekiyor neymiş emek. şimdi bana bir sürü karşı çıkan olacak biliyorum ama vatandaşı da düşünmek zorundayız. o 200 liraya kirayı elektrik su gibi giderleri düştükten sonra 1 ay geçinmeye çalışan insanlar var. hazır script kurulumu bir kaç düzenlemeye de 1000 lira isteyecek değiliz ya. biraz sağ duyulu düşünüp vicdanlı davranmak gerekir bence.