sen demeye çalıştığımı anlamamışsın ki usta. ülke şartlarında vicdanlı olmak gerektiğini anlatmaya çalışıyorum. 15 dakika için 200 lira isteyen adamın süper yetenekli olması gerekir ki öyle bir yeteneği varsa zaten adamı reklam şirketleri kapar r10 da banner logo yapmaya tenezzül etmez. çoğu kişi hakettiğinden fazla ücret istiyor sonra aynı işi daha ucuza yapan çıkınca da piyasayı öldürüyorlar yetişin diye bağırıyor. sen işinde iyiysen sigara parasına yapanlar oldukça bile ekmek yersin piyasadan senin müşterin hazırdır.