r10 Davetiye ?
6
●211
- 11-12-2010, 21:53:09Merhaba Arkadaşlar Ben Bu sitede Yeniyim... Kuzenime Davetiye Lazım... Kuzenim Bu İşlerde Benden Daha İyidir Ama r10 Üyeliği yoktu... Ben davetiye Gönderebilirmiyim? Veya Gönderemessemde Gönderebilmek İçin Ne özelliklere İhtiyacımız Olmalı? Eğer Ben Gönderemiyorsam Kuzenime Davetiye Gönderebilecek Varmı Acaba? Şimdiden teşekkürler Yorum İçin...
- 11-12-2010, 22:17:28exlance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer Yazdığım Yazılara Bakarsınız 1-2 haftadır Aktif OLarak Dolaşıyorum...
bu Mesaj sayımdanda Belli Oluyor Açıkcası
Ben Davetiye Gönderebilirmiyim? Veya Davetiye Gönderebilecek Varsa İletişime Geçebilirmi?
- 11-12-2010, 22:22:04Yeni Üye olanlar var ama... görüyorum hatta kuzenimde arkadaşlarım üye oluyor.. Banada Bulurmusun dedi.. Bende Bir konu açayım dedim...Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-12-2010, 22:42:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Davetiyeli üyelik açık.Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/usercp.php
Burdan bakabilirsiniz davetiyeniz olup olmadığına.
Yeni Üye Davet Et (
davetiyeniz kaldı.)
Bende yazan bu mesela. Yıldız sayısı kadar davetiye hakkı var demek oluyor.
Yok ise forumdan davetiye veren çıkacağını pek sanmıyorum.. - 11-12-2010, 22:52:10Davetiye sistemi hakkında daha önce gerekli açıklamalar yapıldı. Davetiye gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumludur. Eğer davet edilen kişi forumdan süresiz uzaklaştırılırsa durumuna göre davet eden kişinin de banlanacağını hatırlatmak isteriz.
https://www.r10.net/forumda/762445-ye...mi-acildi.html
Üye olmak istiyorsa yukarıda vermiş olduğum linke tıklayarak kuzeniniz davetiye isteyebilir. Uygun görüldüğü takdirde üyeliği aktif hale getirilir..Alıntı
Eğer Yazdığım Yazılara Bakarsınız 1-2 haftadır Aktif OLarak Dolaşıyorum...
bu Mesaj sayımdanda Belli Oluyor Açıkcası
davetiyeniz kaldı.)