• 11-12-2010, 21:53:09
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Ben Bu sitede Yeniyim... Kuzenime Davetiye Lazım... Kuzenim Bu İşlerde Benden Daha İyidir Ama r10 Üyeliği yoktu... Ben davetiye Gönderebilirmiyim? Veya Gönderemessemde Gönderebilmek İçin Ne özelliklere İhtiyacımız Olmalı? Eğer Ben Gönderemiyorsam Kuzenime Davetiye Gönderebilecek Varmı Acaba? Şimdiden teşekkürler Yorum İçin...
  • 11-12-2010, 22:14:57
    #2
    Yeniyim derken?..

    Üyelik tarihi
    04-12-2006
  • 11-12-2010, 22:17:28
    #3
    exlance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeniyim derken?..

    Üyelik tarihi
    04-12-2006
    Eğer Yazdığım Yazılara Bakarsınız 1-2 haftadır Aktif OLarak Dolaşıyorum... bu Mesaj sayımdanda Belli Oluyor Açıkcası Ben Davetiye Gönderebilirmiyim? Veya Davetiye Gönderebilecek Varsa İletişime Geçebilirmi?
  • 11-12-2010, 22:18:53
    #4
    davetiyeli üyelik kapalı galiba.
  • 11-12-2010, 22:22:04
    #5
    Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiyeli üyelik kapalı galiba.
    Yeni Üye olanlar var ama... görüyorum hatta kuzenimde arkadaşlarım üye oluyor.. Banada Bulurmusun dedi.. Bende Bir konu açayım dedim...
  • 11-12-2010, 22:42:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Supper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    davetiyeli üyelik kapalı galiba.
    Davetiyeli üyelik açık.

    https://www.r10.net/usercp.php
    Burdan bakabilirsiniz davetiyeniz olup olmadığına.

    Yeni Üye Davet Et ( davetiyeniz kaldı.)
    Bende yazan bu mesela. Yıldız sayısı kadar davetiye hakkı var demek oluyor.

    Yok ise forumdan davetiye veren çıkacağını pek sanmıyorum..
  • 11-12-2010, 22:52:10
    #7
    Davetiye sistemi hakkında daha önce gerekli açıklamalar yapıldı. Davetiye gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumludur. Eğer davet edilen kişi forumdan süresiz uzaklaştırılırsa durumuna göre davet eden kişinin de banlanacağını hatırlatmak isteriz.

    https://www.r10.net/forumda/762445-ye...mi-acildi.html

    Alıntı
    R10.net Sitesine üyelik şu an sadece davetiye sistemi ile yapılmaktadır. Foruma üye bir arkadaşınızdan sizi davet etmesini isteyebilirsiniz. Eğer foruma üye tanıdığınız yoksa Webmasterlık ile ilgili özgeçmişinizi buraya yazarsanız size yönetim tarafından davetiye yollanabilir.
    Üye olmak istiyorsa yukarıda vermiş olduğum linke tıklayarak kuzeniniz davetiye isteyebilir. Uygun görüldüğü takdirde üyeliği aktif hale getirilir..