Davetiye sistemi hakkında daha önce gerekli açıklamalar yapıldı. Davetiye gönderen kişi davet ettiği kişiden sorumludur. Eğer davet edilen kişi forumdan süresiz uzaklaştırılırsa durumuna göre davet eden kişinin de banlanacağını hatırlatmak isteriz.
https://www.r10.net/forumda/762445-ye...mi-acildi.html
Alıntı
R10.net Sitesine üyelik şu an sadece davetiye sistemi ile yapılmaktadır. Foruma üye bir arkadaşınızdan sizi davet etmesini isteyebilirsiniz. Eğer foruma üye tanıdığınız yoksa Webmasterlık ile ilgili özgeçmişinizi
buraya yazarsanız size yönetim tarafından davetiye yollanabilir.
Üye olmak istiyorsa yukarıda vermiş olduğum linke tıklayarak kuzeniniz davetiye isteyebilir. Uygun görüldüğü takdirde üyeliği aktif hale getirilir..