Merhaba Arkadaşlar Ben Bu sitede Yeniyim... Kuzenime Davetiye Lazım... Kuzenim Bu İşlerde Benden Daha İyidir Ama r10 Üyeliği yoktu... Ben davetiye Gönderebilirmiyim? Veya Gönderemessemde Gönderebilmek İçin Ne özelliklere İhtiyacımız Olmalı? Eğer Ben Gönderemiyorsam Kuzenime Davetiye Gönderebilecek Varmı Acaba? Şimdiden teşekkürler Yorum İçin...