herkesin görüşüne saygı duyuyoruz ama biraz saçma gibi yani çekilmek
herkesin kendine göre bir üstünlügü var. iyi Google var die hiç bir arama motoru olmasın youtube var die herkes video sitesini kapatsın yani bu duruma çıkar
iyi düşünmelerini RİCA EDİYORUZ.
İnternetin diğer yüzü..
10
●1.018
- 04-09-2007, 14:17:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Kapatmak yerıne sıteye youtube bolumu açsalardı dunay her gun donuyor dondukce değişimler oluyor geçmişde değil geleceğe bakıp ona gore ayak uydurmak gerekıyor ınsanalrın anlayışları değişiyor buna ayak uyduramassanız işinız zor...