herkesin görüşüne saygı duyuyoruz ama biraz saçma gibi yani çekilmek
herkesin kendine göre bir üstünlügü var. iyi Google var die hiç bir arama motoru olmasın youtube var die herkes video sitesini kapatsın yani bu duruma çıkar
iyi düşünmelerini RİCA EDİYORUZ.