İçim acıdı siteyi görünce,sahibi ile yıllar önce konuşmuştum,pr 5 idi o zamanlar da sitesi,karşılıksız reklamını yapıp,linkimi koymuştu,zamanında 20k'lara kadar varan en eski kaliteli mizah siteslerinden koskomik.com 'un nete vedası ve verdiği mesaj üzdü beni

Her Güzel Şeyin Bir Sonu Var...