mail listesini msn e nasıl eklicem ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mail listesini msn e nasıl eklicem ?
2
●
43
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
mail listesini msn e nasıl eklicem ?
05-11-2010, 18:05:07
#1
scorpi101
elimde bi mail listesi var, bu mailleri msn e nasıl eklicem ? toplu şekilde eklemek istiyorum, .ctt ye nasıl çeviricem ? bilen var mı ?
05-11-2010, 18:48:46
#2
sinfulls
yanlış hatırlamıyorsam toplu ekleme seçenekleri kalktı artık msn'de.. bulabilirsen 2007-2008 sürümlerini bulursanız onlarda Kişiler - Anlıt ileti kişilerimi kaydet. Yerinden yapabilirsiniz.
05-11-2010, 18:50:14
#3
scorpi101
eski sürüm kullanıyorum zaten, 8.5 sürümü,
onda sorun yok, elimdeki mail listesini .ctt ye dönüştüremiyorum ben sorunum bu
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler