• 05-11-2010, 18:05:07
    #1
    elimde bi mail listesi var, bu mailleri msn e nasıl eklicem ? toplu şekilde eklemek istiyorum, .ctt ye nasıl çeviricem ? bilen var mı ?
  • 05-11-2010, 18:48:46
    #2
    yanlış hatırlamıyorsam toplu ekleme seçenekleri kalktı artık msn'de.. bulabilirsen 2007-2008 sürümlerini bulursanız onlarda Kişiler - Anlıt ileti kişilerimi kaydet. Yerinden yapabilirsiniz.
  • 05-11-2010, 18:50:14
    #3
    eski sürüm kullanıyorum zaten, 8.5 sürümü,
    onda sorun yok, elimdeki mail listesini .ctt ye dönüştüremiyorum ben sorunum bu