Konu
mail listesini msn e nasıl eklicem ?
05-11-2010, 18:50:14
#3
scorpi101
eski sürüm kullanıyorum zaten, 8.5 sürümü,
onda sorun yok, elimdeki mail listesini .ctt ye dönüştüremiyorum ben sorunum bu