yanlış hatırlamıyorsam toplu ekleme seçenekleri kalktı artık msn'de.. bulabilirsen 2007-2008 sürümlerini bulursanız onlarda Kişiler - Anlıt ileti kişilerimi kaydet. Yerinden yapabilirsiniz.