Arapça site açsam..
39
●3.456
- 28-08-2007, 22:41:32iyide siteyi sen kuracaksın baban degil nasıl ilgilencek baban???
- 29-08-2007, 00:02:27ya ben sadece türkçe olan yazıları babamdan arapçaya çevirmesini istiycem..hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani şöyle düşünün tercümana veriyorsunuz dökümanları oda türkçeye çeviriyor..
tasarım+kodlama benden içerik ondan
@Maharaja
deniycem artık birşeyler.. inş. tutar
bende yine konu açıp müjdeli haberi veririm
- 29-08-2007, 00:30:26triangle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

şimdi en kısa zamanda arapça bir klavye almam lazım
birde arapça fontlar bulabileceğim bir yer varmıdır acaba?
sitenin logosunda, bannerında vs. güzel fontlar kullanmak lazım
- 29-08-2007, 01:01:12Üyeliği durduruldukarar verdim bende giriyorum arapça site işine cep telefonu (programlar v.s.) ile ilgili arapça site açıcam önce şu ingilizce site bi yarına otursun

hadi bakalım rakipte olduk :F
