hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyide siteyi sen kuracaksın baban degil nasıl ilgilencek baban???
ya ben sadece türkçe olan yazıları babamdan arapçaya çevirmesini istiycem..
yani şöyle düşünün tercümana veriyorsunuz dökümanları oda türkçeye çeviriyor..
tasarım+kodlama benden içerik ondan

@Maharaja
deniycem artık birşeyler.. inş. tutar bende yine konu açıp müjdeli haberi veririm