Konu
Arapça site açsam..
29-08-2007, 01:06:07
#18
bowfinger
arkadaşlar arapça adsense gelirleri çok iyi değil benden söylemesi
bu arada arkadaş sana özel mesaj atıyorum şimdi baban lazım bana :P