• 24-10-2010, 17:16:30
    #10
    Üyeliği durduruldu
    different46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayrıca her 30 günde bir clon lisans veriyor sanırım 21 adet ile sınırlı.
    21 adet siniri yalan hocam pazarlama stratejisi ne zaman girsem 21 adet, ben aldim hala 21

    Birde hata yapmislar: http://www.scrapebox.com/cheapskate burada 22 adet indirimli kaldi yaziyor, http://www.scrapebox.com burada 21
    Bolanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun. İleride ben de almayı düşünüyorum. Oraya buraya link parası vermekten iyidir.
    http://www.scrapebox.com/cheapskate buradan alabilirsiniz indirimli fiyatiyla.
    different46 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.youtube.com/user/scrapebox Videosunda anlatıyor hocam. Burada amaç arama motorlarından sayfaların filtrelenmesi ve uygun olanların bulunarak liste yapılması. Sonrasında diğer bilgilerinizi tanımlayıp liste yaptığınız forumlara post atması.
    Tesekkurler, orayi gormemistim, inceliyorum hocam.

    __________
    http://www.scrapebox.com/payment-received satin aldiktan sonra sizi bu adrese yonlendiriyor ve urunu indiriyorsunuz ancak urunu indirdikten sonra online olarak lisansliyor yani url'e erisip indirme olmuyor
  • 24-10-2010, 17:41:57
    #11
    Üyeliği durduruldu
    bloglist aramakla uğraşma direk satın al..pm atarsan nereden alabileceğini söyleyebilirim..
  • 25-10-2010, 22:22:39
    #12
    Üyeliği durduruldu
    DarkApple hocam bana pm atar mısın? fiyatlara ve nereden alındığına bakayım. teşekkürler.
  • 25-10-2010, 22:29:48
    #13
    Üyeliği durduruldu
    kartalucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DarkApple hocam bana pm atar mısın? fiyatlara ve nereden alındığına bakayım. teşekkürler.
    130 dolar blackhatworldde hocam. Ortaklasa 3 kisi girsek kolaylikla aliriz listeyi aslinda.
  • 25-10-2010, 22:57:31
    #14
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    130 dolar blackhatworldde hocam. Ortaklasa 3 kisi girsek kolaylikla aliriz listeyi aslinda.
    pahalıymış baya hocam. program bile daha ucuz kaç tane blog varmış ki. ben şu an 60.000 url ye atıyorum yorum ama sağlam proxy olmadığı zaman 1 milyon tane atsan gönderme yüzdesi düşük oluyo.

    proxy almak lazım ama şu proxy den anlamıyorum proxy almak daha mantıklı olacak herhalde hocam.
  • 25-10-2010, 23:37:22
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kartalucusu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pahalıymış baya hocam. program bile daha ucuz kaç tane blog varmış ki. ben şu an 60.000 url ye atıyorum yorum ama sağlam proxy olmadığı zaman 1 milyon tane atsan gönderme yüzdesi düşük oluyo.

    proxy almak lazım ama şu proxy den anlamıyorum proxy almak daha mantıklı olacak herhalde hocam.
    Listeyi gonderebilirmisiniz?
  • 26-10-2010, 00:21:35
    #16
    Üyeliği durduruldu
    kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Listeyi gonderebilirmisiniz?
    yarın göndereyim hocam hatırlatırsanız. msninizi pm gönderin isterseniz. şu an hala devam ediyor 2-3 saate anca biter.
  • 26-10-2010, 00:29:07
    #17
    kralburda msn adresimi pm liyorum ekle 600 k scrapebox link var %50 admin onaysiz
  • 28-10-2010, 17:47:13
    #18
    metinaktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kralburda msn adresimi pm liyorum ekle 600 k scrapebox link var %50 admin onaysiz
    Bir pmde bana atarmısınız.