• 24-10-2010, 12:19:15
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaslar,
    Dun scrapebox aldim, peki bloglar nasil toplanacak nasil yorum atilacak? Hic bir bilgim yok yardimci olabilecek var mi
  • 24-10-2010, 12:26:01
    #2
    Azcık karıştır
  • 24-10-2010, 12:28:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kolay birsey degil hocam 2 gundur bos bos bakiyorum programa
  • 24-10-2010, 12:58:25
    #4
    http://www.scrapebox.com/
    bu sayfada anlatılmış hocam website.txt ve yorum.txt onları düzenle
    ve startposting
    benim anladığım bu program bende yok hocam gördüklerim bu
  • 24-10-2010, 13:11:34
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.scrapebox.com/
    bu sayfada anlatılmış hocam website.txt ve yorum.txt onları düzenle
    ve startposting
    benim anladığım bu program bende yok hocam gördüklerim bu
    Ancak proxy listesi comment isimleri, website nasil toplanacak onu anlamadim. Site toplamaya basiyorum wordpress olmayan siteler geliyor
  • 24-10-2010, 14:14:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    http://www.youtube.com/user/scrapebox Videosunda anlatıyor hocam. Burada amaç arama motorlarından sayfaların filtrelenmesi ve uygun olanların bulunarak liste yapılması. Sonrasında diğer bilgilerinizi tanımlayıp liste yaptığınız forumlara post atması.
  • 24-10-2010, 14:18:07
    #7
    Kral elinde şiştiyse ben alayım
  • 24-10-2010, 14:47:32
    #8
    Hayırlı olsun. İleride ben de almayı düşünüyorum. Oraya buraya link parası vermekten iyidir.
  • 24-10-2010, 14:54:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ayrıca her 30 günde bir clon lisans veriyor sanırım 21 adet ile sınırlı.