pahalıymış baya hocam. program bile daha ucuz

kaç tane blog varmış ki. ben şu an 60.000 url ye atıyorum yorum ama sağlam proxy olmadığı zaman 1 milyon tane atsan gönderme yüzdesi düşük oluyo.
proxy almak lazım ama şu proxy den anlamıyorum

proxy almak daha mantıklı olacak herhalde hocam.
Listeyi gonderebilirmisiniz?