• 12-07-2005, 03:13:58
    #73
    Permission merhaba dostum bana online kitap satış sitesi için bir script lazım asp php fark etmez...

    ayrıca link , arkadaşlık , itiraf , haber ekleme.. asp olursa iyi olur ama php de olabilir.. umarım tşk. ederim şimdiden..

    mail adresim : kalpsiz@kalpsiz.net
  • 12-07-2005, 16:22:23
    #74
    Misafir
    bende blog dağıtım sistemi istiyorum php.
    php_coderr@walla.com
    tşkler..
  • 12-07-2005, 17:04:20
    #75
    burda sanalpartnerin asp script arkadaslık sitesi var
    elmasgunes abimizin bile scripti varmısh : )

    http://members.lycos.co.uk/selamyalnizlik/

    Usermenu262.zip php-nuke
    Whois.zip ?
    elmasgunes.net2.zip
    ly.html
    sanalpartner.com.zip asp
    shop.zip asp
    windrvghost(crack).rar prgram
    windrvghost.rar crack
  • 12-07-2005, 18:29:13
    #76
    Üyeliği durduruldu
    o kadar kisi istemis ben de istiim. ariyodum zaten

    blog dagitmak icin script ariyorum

    yani baskasina. blog.siteismi.com/hesap adi

    seklinde dagiitm yapabilecegim bi script lazim. asp php farketmez ama php tercihimdir
  • 14-07-2005, 16:45:09
    #77
    Misafir
    Permission kardeş bibak buraya
  • 14-07-2005, 16:50:19
    #78
    Üyeliği durduruldu
    Çocuk okadar script dağıttı size hala oynama yok rep inde... Repleyin biraz elemanı ayıptır bea... :P
  • 14-07-2005, 16:56:14
    #79
    Üyeliği durduruldu
    Evocel adlı üyeden alıntı:
    burda sanalpartnerin asp script arkadaslık sitesi var
    elmasgunes abimizin bile scripti varmısh : )

    http://members.lycos.co.uk/selamyalnizlik/

    Usermenu262.zip php-nuke
    Whois.zip ?
    elmasgunes.net2.zip
    ly.html
    sanalpartner.com.zip asp
    shop.zip asp
    windrvghost(crack).rar prgram
    windrvghost.rar crack
    bu seninkiler w_a_r_e_z girer bizimki legal yoldan dagıtılan sciptrler.
  • 14-07-2005, 17:03:22
    #80
    Üyeliği durduruldu
    karacaoglan adlı üyeden alıntı:
    Permission kardeş bana sitemden blog dağıta bileceğim asp bir script gönderirsen sevinirim mail adresimi değiştirdim...
    yazilimci15@gawab.com Kardeş Şimdiden Teşekkür Ederim...
    evet yeni mail adresine gönderdim 4 tane blog sistemi ( asp )
  • 14-07-2005, 17:04:31
    #81
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı:
    o kadar kisi istemis ben de istiim. ariyodum zaten

    blog dagitmak icin script ariyorum

    yani baskasina. blog.siteismi.com/hesap adi

    seklinde dagiitm yapabilecegim bi script lazim. asp php farketmez ama php tercihimdir
    dostum mail adresini bırakacaksın göndeirim gönderecegim bulaklar foruma eklenmiyor boyutu büyük