usekes adlı üyeden alıntı:
o kadar kisi istemis ben de istiim. ariyodum zaten
blog dagitmak icin script ariyorum
yani baskasina. blog.siteismi.com/hesap adi
seklinde dagiitm yapabilecegim bi script lazim. asp php farketmez ama php tercihimdir
dostum mail adresini bırakacaksın göndeirim gönderecegim bulaklar foruma eklenmiyor boyutu büyük