o kadar kisi istemis ben de istiim. ariyodum zaten

blog dagitmak icin script ariyorum

yani baskasina. blog.siteismi.com/hesap adi

seklinde dagiitm yapabilecegim bi script lazim. asp php farketmez ama php tercihimdir