• 09-07-2005, 16:26:47
    #64
    Üyeliği durduruldu
    yaw ben asp çalışmıyorum perl veya php aspyi niye tercih ediyorsun anlamadım seni. tüm sitelerinde asp üzerine kurulmuş.arkadaşlar php veya perl kullanalım.gelecegi parlak.
  • 09-07-2005, 16:33:04
    #65
    Üyeliği durduruldu
    Editor adlı üyeden alıntı:
    yaw ben asp çalışmıyorum perl veya php aspyi niye tercih ediyorsun anlamadım seni. tüm sitelerinde asp üzerine kurulmuş.arkadaşlar php veya perl kullanalım.gelecegi parlak.
    o herkezin özgür iradesi sen enden perl yada php kullanıyorsunki gelecek aspx de hee herkes istediği dilde ugraşabilir.
  • 09-07-2005, 16:44:36
    #66
    Üyeliği durduruldu
    saol permission php oldugnu belirtmeyi unutmusum aldim mailini. bu arada arama scripti de yollayabilirimisin??
  • 09-07-2005, 17:00:36
    #67
    Misafir
    yav arkadaş aspindirde filan avrı link ver oradan bari indireyim yada rapideshare.de ye yükliyyi ver. PLS.
  • 09-07-2005, 17:13:02
    #68
    Üyeliği durduruldu
    usekes adlı üyeden alıntı:
    saol permission php oldugnu belirtmeyi unutmusum aldim mailini. bu arada arama scripti de yollayabilirimisin??
    elimde sadece bu var
  • 10-07-2005, 23:32:29
    #69
    MoD
    Misafir
    Permission adlı üyeden alıntı:
    o herkezin özgür iradesi sen enden perl yada php kullanıyorsunki gelecek aspx de hee herkes istediği dilde ugraşabilir.
    Bill Gates'mi soyledi bunu
  • 10-07-2005, 23:46:20
    #70
    Misafir
    Bende asp yi php ye göre daha çok seviyorum. Bende site yazacağım zaman asp'de yazıyorum. Veya aspde takıldığım yerlerde benzer script indirip kodları inceleyip hatamı görebiliyorum veya sorduğumda çok kolay cevap bulabiliyorum. Sonuçta asp ile ilgili www.aspindir.com gibi süper bir kaynak var. Yetiyor artıyor bile. Bilgisayar programcılık bölümünü bitirdim bu sene, php de gördüm ama c++ tabanlı olduğu için sevmiyorum. Tamam php daha elverişli herşey yapılıyor ama bana göre asp daha kolay ve daha anlaşılır. Üyelik olmayınca asp de her site güzel güzel çalışıyor. Çok büyürse o zaman isyan bayrakları çekiliyor. Asp kolay ve zevkli geliyor.
  • 11-07-2005, 17:06:43
    #71
    Misafir
    Permission kardeş bana sitemden blog dağıta bileceğim asp bir script gönderirsen sevinirim mail adresimi değiştirdim...
    yazilimci15@gawab.com Kardeş Şimdiden Teşekkür Ederim...
  • 11-07-2005, 17:43:09
    #72
    Üyeliği durduruldu
    blog dağım sistemi asp veya aspx varsa bende istiyorum,

    idealimiz@gmail.com