Editor adlı üyeden alıntı:
yaw ben asp çalışmıyorum perl veya php

aspyi niye tercih ediyorsun anlamadım seni. tüm sitelerinde asp üzerine kurulmuş.arkadaşlar php veya perl kullanalım.gelecegi parlak.
o herkezin özgür iradesi sen enden perl yada php kullanıyorsunki gelecek aspx de hee herkes istediği dilde ugraşabilir.