Bende asp yi php ye göre daha çok seviyorum. Bende site yazacağım zaman asp'de yazıyorum. Veya aspde takıldığım yerlerde benzer script indirip kodları inceleyip hatamı görebiliyorum veya sorduğumda çok kolay cevap bulabiliyorum. Sonuçta asp ile ilgili www.aspindir.com gibi süper bir kaynak var. Yetiyor artıyor bile. Bilgisayar programcılık bölümünü bitirdim bu sene, php de gördüm ama c++ tabanlı olduğu için sevmiyorum. Tamam php daha elverişli herşey yapılıyor ama bana göre asp daha kolay ve daha anlaşılır. Üyelik olmayınca asp de her site güzel güzel çalışıyor. Çok büyürse o zaman isyan bayrakları çekiliyor. Asp kolay ve zevkli geliyor.