aspyi niye tercih ediyorsun anlamadım seni. tüm sitelerinde asp üzerine kurulmuş.arkadaşlar php veya perl kullanalım.gelecegi parlak.
Script İstek Sayfası
195
●14.666
- 09-07-2005, 16:33:04Üyeliği durdurulduo herkezin özgür iradesi sen enden perl yada php kullanıyorsunki gelecek aspx de hee herkes istediği dilde ugraşabilir.Editor adlı üyeden alıntı:
- 09-07-2005, 17:00:36Misafiryav arkadaş aspindirde filan avrı link ver oradan bari indireyim yada rapideshare.de ye yükliyyi ver. PLS.
- 09-07-2005, 17:13:02Üyeliği durdurulduelimde sadece bu varusekes adlı üyeden alıntı:
- 10-07-2005, 23:46:20MisafirBende asp yi php ye göre daha çok seviyorum. Bende site yazacağım zaman asp'de yazıyorum. Veya aspde takıldığım yerlerde benzer script indirip kodları inceleyip hatamı görebiliyorum veya sorduğumda çok kolay cevap bulabiliyorum. Sonuçta asp ile ilgili www.aspindir.com gibi süper bir kaynak var. Yetiyor artıyor bile. Bilgisayar programcılık bölümünü bitirdim bu sene, php de gördüm ama c++ tabanlı olduğu için sevmiyorum. Tamam php daha elverişli herşey yapılıyor ama bana göre asp daha kolay ve daha anlaşılır. Üyelik olmayınca asp de her site güzel güzel çalışıyor. Çok büyürse o zaman isyan bayrakları çekiliyor. Asp kolay ve zevkli geliyor.
- 11-07-2005, 17:06:43MisafirPermission kardeş bana sitemden blog dağıta bileceğim asp bir script gönderirsen sevinirim mail adresimi değiştirdim...
yazilimci15@gawab.com Kardeş Şimdiden Teşekkür Ederim... - 11-07-2005, 17:43:09Üyeliği durduruldu
Bill Gates'mi soyledi bunu