• 14-08-2005, 17:42:00
    Üyeliği durduruldu
    K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
    ya işte sitenin kalıbını olusturuyorsun.ondan sonra bılgılerı o kalıba adapte edıyosun
    çok süper açıklama yaparım :d
    Valla okadar aciklayici yazmissinki inan aglamak geldi icimden.
    Bu kadar paylasimci olmam gozlerimi yasarrtı .
    Yaw solesene madem biliyon nasıl yapılıyo bizde orenelim alla alla
  • 14-08-2005, 17:49:14
    Misafir
    ya cidden aynen bu sekilde.ben mesela bı kalıp olusturuyorum.
    eger fzla syfa sayısı olucaksa;belli yerlerde kalıba frame ekliyorum. ki genelde o bolumler reklam amacldır.mesela bırınden reklam aldın.tüm sayfalarda reklam.htm yı frame içinde gosterdiysen;reklam .htm yı deiştirince hepsi dogal olarak değişiyor.bu ayrıntı idi
    mesela www.bedavabul.com
    tamamen elle yapmıs adam
    alt syafaların kalıpları aynı
    ör: http://www.bedavabul.com/komik.htm
    yan tarafa uste flan dediğim gibi frame kullanmıs.yanı reklam yonetımını bu skeilde halletmiş
    sende olustur bı kalıp içeriğe göre yap.cok kolay.
  • 15-08-2005, 00:10:31
    Üyeliği durduruldu
    K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
    ya cidden aynen bu sekilde.ben mesela bı kalıp olusturuyorum.
    eger fzla syfa sayısı olucaksa;belli yerlerde kalıba frame ekliyorum. ki genelde o bolumler reklam amacldır.mesela bırınden reklam aldın.tüm sayfalarda reklam.htm yı frame içinde gosterdiysen;reklam .htm yı deiştirince hepsi dogal olarak değişiyor.bu ayrıntı idi
    mesela www.bedavabul.com
    tamamen elle yapmıs adam
    alt syafaların kalıpları aynı
    ör: http://www.bedavabul.com/komik.htm
    yan tarafa uste flan dediğim gibi frame kullanmıs.yanı reklam yonetımını bu skeilde halletmiş
    sende olustur bı kalıp içeriğe göre yap.cok kolay.
    Sen iyi guzel yamissinda ben birsey anladıysam ne oliyim
    Yok aga bu frame isi falan degil ya baska bir sey ama daha soyleyen cıkmadı.
    Permison biliyor galiba bir aciklarsa iyi olur baya meraklanmaya basladım.
  • 15-08-2005, 00:15:23
    Üyeliği durduruldu
    dostum adam o linkler tek tek eklemiş yani scipt degil.. yanai 1-2 günü veya 1 haftasını almıştır ama eklemiş yani bir index sayfa hazırlamış ve sonra içerikle ilgili bazı sayfa yapmış yani domain.com/eglence.htm bu sayfaya eglence ile ilgili siteleri eklemiş tabi cogunluk popiler olanları koymuş bütün kategorrileri böyle yapmış sonra sendne site-ekle.htm diye bir sayfa yap form koy forma kategorileri koy ve isteyen istediği kategoriye sitesini eklesin.. sen gelen maile göre sitesini eklersin..

    Yani o site script degil elle yapmış.. tek tek..
  • 15-08-2005, 00:26:40
    Üyeliği durduruldu
    al sana örnek incele bak..
  • 15-08-2005, 16:17:02
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    toplist scriptleir bozuk ilgilersin bi
  • 21-08-2005, 11:53:36
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Arkadaslar Elinizde Toplist scripti var mı acaba ? bir kaç tane indirdim hata verior
  • 21-08-2005, 12:54:00
    Üyeliği durduruldu
    asp ? php ? toplist
  • 21-08-2005, 13:19:22
    Üyeliği durduruldu
    php varsa php yoksa asp her iki veritabanlı sitelerim war Tşkrler