K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
ya işte sitenin kalıbını olusturuyorsun.ondan sonra bılgılerı o kalıba adapte edıyosun
çok süper açıklama yaparım :d
Valla okadar aciklayici yazmissinki inan aglamak geldi icimden.
Bu kadar paylasimci olmam gozlerimi yasarrtı .
Yaw solesene madem biliyon nasıl yapılıyo bizde orenelim alla alla