K@LPQ2@N adlı üyeden alıntı:
ya cidden aynen bu sekilde.ben mesela bı kalıp olusturuyorum.
eger fzla syfa sayısı olucaksa;belli yerlerde kalıba frame ekliyorum. ki genelde o bolumler reklam amacldır.mesela bırınden reklam aldın.tüm sayfalarda reklam.htm yı frame içinde gosterdiysen;reklam .htm yı deiştirince hepsi dogal olarak değişiyor.bu ayrıntı idi
mesela www.bedavabul.com
tamamen elle yapmıs adam
alt syafaların kalıpları aynı
ör: http://www.bedavabul.com/komik.htm
yan tarafa uste flan dediğim gibi frame kullanmıs.yanı reklam yonetımını bu skeilde halletmiş
sende olustur bı kalıp içeriğe göre yap.cok kolay.
Sen iyi guzel yamissinda ben birsey anladıysam ne oliyim
Yok aga bu frame isi falan degil ya baska bir sey ama daha soyleyen cıkmadı.
Permison biliyor galiba bir aciklarsa iyi olur baya meraklanmaya basladım.