Wikipedia nerden kazanıyor?
25
●531
- 30-09-2010, 14:38:55Sadece çıkarsız hizmet yapıyorlar ve karşılığını bunun farkında olan kişilerden bağış olarak alıyorlar...
- 30-09-2010, 15:32:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ben site üzerinden bi gelir amacı gütmediklerini biliyorum sadece. Halkın yararına bi sistem. Hatta maddi sıkıntılar yüzünden bi ara kapanmaya kadar gitmişti.
- 30-09-2010, 15:46:11Üyeliği durdurulduaslında söylemek iyi değildir, ama tanığın bir abim aylık 40-50 $ yapıyor bağış.cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-10-2010, 17:13:34amerika yeterli bir cevap alacaktır daha derinlerine inersen işin bir çok şey söyleyebilirim.
ne kadar doğru? bunun gibi bir çok şey