• 30-09-2010, 14:38:55
    #10
    Sadece çıkarsız hizmet yapıyorlar ve karşılığını bunun farkında olan kişilerden bağış olarak alıyorlar...
  • 30-09-2010, 14:51:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Herkes para kazanmak için site açmıyor
  • 30-09-2010, 15:32:50
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben site üzerinden bi gelir amacı gütmediklerini biliyorum sadece. Halkın yararına bi sistem. Hatta maddi sıkıntılar yüzünden bi ara kapanmaya kadar gitmişti.
  • 30-09-2010, 15:43:20
    #13
    Üyeliği durduruldu
    helal olsun
  • 30-09-2010, 15:46:11
    #14
    osi
    Üyeliği durduruldu
    cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye bacağını ben ayakta tutuyorum söylemesi ayıp geçen yine 20 lira bağışladım.
    aslında söylemek iyi değildir, ama tanığın bir abim aylık 40-50 $ yapıyor bağış.
  • 30-09-2010, 21:07:06
    #15
    bağış olayını biliyordum ama google den gelen bağışı bilmiyordum. umarım hep böyle güzel olarak kalır...
  • 01-10-2010, 16:18:00
    #16
    mesajlar için teşekkürler arkadaşlar. wikipedia hakkında bayağı bilgim oldu ama bu bağışları hepten cebe indirmesede siteyle çok fazla ilgilenen gönüllü editörlerine yardımcı olsa daha güzel olurdu.
  • 01-10-2010, 17:00:44
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bi ara x milyon dolar bağış topluyorlardı her sayfada duyurusu vardı çok kısa bir sürede o kadar para bağış yapılmıştı
  • 01-10-2010, 17:13:34
    #18
    amerika yeterli bir cevap alacaktır daha derinlerine inersen işin bir çok şey söyleyebilirim.

    ne kadar doğru? bunun gibi bir çok şey