cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye bacağını ben ayakta tutuyorum söylemesi ayıp geçen yine 20 lira bağışladım.
aslında söylemek iyi değildir, ama tanığın bir abim aylık 40-50 $ yapıyor bağış.