aeon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Wikipedia nerden kazanıyor?
25
●531
- 01-10-2010, 17:29:31Eposta Aktivasyonu GerekmekteNereye indirirlerse indirsinler helal olsun hakkettiler.Onlarca yıl hiçbir karşılık beklemeden özgür bir ansiklopedi oluşturdular.İnternetten ödev yapmak deyince, ilk akla gelen wikipedia oldu.Şuan milyonlarda dolar bağışlandı.Sunucuya mı harcarlar cebe mi indirirler kendi bilecekleri iş.
- 01-10-2010, 17:35:50Üyeliği durdurulduyanlışsın. wikipedia nın sahibi wikipedia sayesinde 250 milyon dolar servete sahip oldu. vakıf işletenler bilirler. bağışların bir kısmı mütevelli heyetine verilir.PhotoFatih53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2010, 20:33:30O Mediawiki.org tan kazanmamış mıydı onu ?leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2010, 20:41:36Kodaman demen hoş oldu mu sence ?Rostwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-10-2010, 20:50:05muhasebesine sen mi bakıyosun?Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama bu bağışları hepten cebe indirmesede siteyle çok fazla ilgilenen gönüllü editörlerine yardımcı olsa daha güzel olurdu.