• 01-10-2010, 17:29:31
    #19
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    aeon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesajlar için teşekkürler arkadaşlar. wikipedia hakkında bayağı bilgim oldu ama bu bağışları hepten cebe indirmesede siteyle çok fazla ilgilenen gönüllü editörlerine yardımcı olsa daha güzel olurdu.
    Nereye indirirlerse indirsinler helal olsun hakkettiler.Onlarca yıl hiçbir karşılık beklemeden özgür bir ansiklopedi oluşturdular.İnternetten ödev yapmak deyince, ilk akla gelen wikipedia oldu.Şuan milyonlarda dolar bağışlandı.Sunucuya mı harcarlar cebe mi indirirler kendi bilecekleri iş.
  • 01-10-2010, 17:35:50
    #20
    Üyeliği durduruldu
    PhotoFatih53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkes para kazanmak için site açmıyor
    yanlışsın. wikipedia nın sahibi wikipedia sayesinde 250 milyon dolar servete sahip oldu. vakıf işletenler bilirler. bağışların bir kısmı mütevelli heyetine verilir.
  • 02-10-2010, 20:33:30
    #21
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlışsın. wikipedia nın sahibi wikipedia sayesinde 250 milyon dolar servete sahip oldu. vakıf işletenler bilirler. bağışların bir kısmı mütevelli heyetine verilir.
    O Mediawiki.org tan kazanmamış mıydı onu ?
  • 02-10-2010, 20:36:32
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bağışların dışında vardır destekleyen bi kodaman yada kurum
  • 02-10-2010, 20:40:41
    #23
    Adamların hizmet anlayışı çok değişik.
  • 02-10-2010, 20:41:36
    #24
    Rostwell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bağışların dışında vardır destekleyen bi kodaman yada kurum
    Kodaman demen hoş oldu mu sence ?
  • 02-10-2010, 20:44:34
    #25
    her ay en az 3-5 milyon $ arasında bağış alıyor.
  • 02-10-2010, 20:50:05
    #26
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    her ay en az 3-5 milyon $ arasında bağış alıyor.
    muhasebesine sen mi bakıyosun?