• 20-09-2010, 20:24:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar sizlerde aynı sorun varmı bilmiyorum ama firefox 4 kullanıyorum ve facebook'a girince bilgisayarda aşırı bir kasma oluşuyor. Bir sekmeden diğerine geçmek için neredeyse 20 saniye bekliyorum.
  • 20-09-2010, 20:27:31
    #2
    Bende 3.6 kullanıyorum bende de kasılıyor eskiden süper hızlıydı bu tarayıcı şimdi ölfürecek beni belki de upgrade zamanı gelmiştir..
  • 20-09-2010, 20:33:45
    #3
    Facebook sunucularından.Bizlerle alakalı değil.Facebook hala saldırı var.
  • 20-09-2010, 20:36:40
    #4
    Facebook kasıldığı için kasar neden kasacak, ya ttnet ya facebook. sorunu kendinde arama boşver.
  • 20-09-2010, 20:46:30
    #5
    En iyisi girmemek olsa gerek
  • 20-09-2010, 20:48:33
    #6
    bende kasmıyor, firefox 3.6 kullanıyorum, yalnız sayfa önereceğim zaman 4 bin küsür arkadaşım olduğu için çok acayip kasma yapıyor
  • 20-09-2010, 21:12:49
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Must4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar sizlerde aynı sorun varmı bilmiyorum ama firefox 4 kullanıyorum ve facebook'a girince bilgisayarda aşırı bir kasma oluşuyor. Bir sekmeden diğerine geçmek için neredeyse 20 saniye bekliyorum.
    bendede cok kasıyor ama aradada cok güzel çok hızlı
  • 20-09-2010, 21:14:39
    #8
    google images yeni halide kasıyor ya
  • 20-09-2010, 21:15:14
    #9
    3.6.10'a güncellediğinden beri bendede çok kasıyor şimdilik chrome kullanıyorum.