firefox ile alakalı oldugunu sanmıyorum. bende de sadece facebook ve bi kaç sitede kasma yapıyor ama diğer herşeyde çok hızlı.
Site kaynaklı problem
Facebook neden kasar?
19
●399
- 21-09-2010, 01:35:20Üyeliği durduruldu
- 21-09-2010, 04:13:45Uğradığım haksızlıklar sonucu bende öyle yapıyorumMust4f4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-09-2010, 14:27:22Bence en iyi google chrome ve 8.8.8.8 / 8.8.4.4 Dns'leri kullanmak hiç bir sorun yaşamıyorum gerek youtube gerek facebook olsun
- 26-09-2010, 04:00:04Üyeliği durdurulduKasma sebebi ne ttnet kaynaklı nede tarayıcı kaynaklı ; bi kaç haftadır kafa yoruyorum buna tam olarak sebebi java scriptlerin çaışması ile ilgili mesela fark etmişsinidir chata başlayınca aniden bir kasma oluyor ben problemin sebebini javaya ve sayfa kodlarına bağlıyorum.
- 26-09-2010, 10:06:17Üyeliği durdurulduWebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim düşüncemde aynı,yanlış birşeyler var.