WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Facebook la alakalı degil.Firefox nedense bu son sürümde sanırım yanlış birşeyler yaptı.Bende 1-2 saat firefox acık kalınca pc yi fena kasıyor kapatıp tekrar açmak zorunda kalıyorum

Benim düşüncemde aynı,yanlış birşeyler var.