Merhaba arkadaşlar sizlerde aynı sorun varmı bilmiyorum ama firefox 4 kullanıyorum ve facebook'a girince bilgisayarda aşırı bir kasma oluşuyor. Bir sekmeden diğerine geçmek için neredeyse 20 saniye bekliyorum.