Anket Kitabı Alır mıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
Kitabı Alır mıydınız ?
Kesinlikle Alırım
%46,15 (42 Oy)
Almam
%13,19 (12 Oy)
Belki Alırım
%32,97 (30 Oy)
Fiyatı düşürmelisin
%25,27 (23 Oy)
  • 20-09-2010, 18:32:04
    #37
    s7e7v7e7n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kitap ne durumda acaba çıkacak mı ?
    daha önce de kitap yazmak istediler fatal değildi sanırım . çıkmadı
  • 20-09-2010, 19:19:45
    #38
    fatal'ın bir konusunda görmüştüm PHP kitabı çıkaracakmış ama o kitap da çıkmamış aslında php ve bu kitap la birlikte çıksa ne güzel olurdu ya
  • 21-09-2010, 14:45:48
    #39
    Sonuç ne oldu?
  • 21-09-2010, 14:48:22
    #40
    Şu an Türkçe jQuery'yi anlatan Türkçe kaynak yok. Varsada ben bilmiyorum. Kaliteli bir içeriğe sahipse ve jQ nin tüm özelliklerini en güzel şekilde anlatıyorsa niye alınmasın
  • 22-09-2010, 11:07:51
    #41
    Üyeliği durduruldu
    valla kitap çıksa muhteşem olur gerçekten, jQuery öğrenmeye çalışıyorum ne zamandan beri.
  • 22-09-2010, 13:30:10
    #42
    CS5
    Üyeliği durduruldu
    yanlışlıkla Almamı İşaretledim Bende Alırım valla
  • 08-01-2011, 14:03:17
    #43
    jQuery için Türkçe bir kitap çıktı.
    Bilginize sunulur.