Anket Kitabı Alır mıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
Kitabı Alır mıydınız ?
Kesinlikle Alırım
%46,15 (42 Oy)
Almam
%13,19 (12 Oy)
Belki Alırım
%32,97 (30 Oy)
Fiyatı düşürmelisin
%25,27 (23 Oy)
  • 17-09-2010, 01:25:41
    #28
    THR
    Üyeliği durduruldu
    şahsi olarak almam ama alacak tonla insan olur. Ebook tarzımı normal basım kitap mı? basım düşünüyorsanız kodlabla görüşmenizi tavsiye edeblirim
  • 17-09-2010, 01:31:07
    #29
    Üyeliği durduruldu
    normal kitap olursa büyük ihtimal alırım
  • 17-09-2010, 01:40:48
    #30
    Kanki sen varken kitap mitap almam ben kitap gibi adamsin la
  • 17-09-2010, 02:34:46
    #31
    görsel eğitim seti olursa bende almak istiyorum.
  • 17-09-2010, 03:03:17
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fatal herşey netleştiğinde pm ile bildirirsen sevinirim.
  • 18-09-2010, 14:15:51
    #33
    nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    örnek sitelerini yazabilirsen sevinirim
    buraya yazabilir veya pm atabilir misin ?
  • 18-09-2010, 22:09:19
    #34
    örnek site olarak sadece : www.basteklifi.com u verebilirim, bunun dışında aktif olarak jQuery uyguladıgım site yok, fakat zaten forumdaki çogu kişi biliyor beni
  • 18-09-2010, 22:38:45
    #35
    Fatal dostum Konu baya ilgi görmüş hadi hayırlısı bakalım çıkar kitabı alıcaklardanım ben Kolay gelsin.
  • 20-09-2010, 18:29:17
    #36
    kitap ne durumda acaba çıkacak mı ?