Anket Kitabı Alır mıydınız ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 91
Kitabı Alır mıydınız ?
Kesinlikle Alırım
%46,15 (42 Oy)
Almam
%13,19 (12 Oy)
Belki Alırım
%32,97 (30 Oy)
Fiyatı düşürmelisin
%25,27 (23 Oy)
  • 16-09-2010, 10:32:19
    #10
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mutlaka tutar. Jquery anlatan türkçe kitap yok bildiğim kadarıyla.
  • 16-09-2010, 11:01:01
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NiZZo_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mutlaka tutar. Jquery anlatan türkçe kitap yok bildiğim kadarıyla.
    Evet yok. Sahaflar çarşısına gidip programlama kitapları alırken Jquery ile ilgili bir kitap var mı dedim adam suratıma bön bön baktı o ne dedi(4-5 yere sordum)
  • 16-09-2010, 11:10:25
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Zomb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet yok. Sahaflar çarşısına gidip programlama kitapları alırken Jquery ile ilgili bir kitap var mı dedim adam suratıma bön bön baktı o ne dedi(4-5 yere sordum)
    Hocam sen de tam yapmışsın
    Kitap iyi olur fakat fiyat düşürürsen öğrenciler için daha iyi olur
  • 16-09-2010, 11:38:28
    #13
    BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkçe kaynak olarak iyi olur tabiki.
    ama bizim millete önce java script i anlatmak lazım
    @BHCoder: Tabana inerse işin içinden çıkamaz. Yer verilebilir ama fazla değil.. Sonuçta jQuery kitabı bu Javascript öğrenmek isteyenler Javascript kitabı alır.

    @fatal: Fiyatı düşürürsen daha çok alıcının olacağı kanaatindeyim. Ayrıca burada seni tanımayan tonlarca insan vardır. benim gibi.. Bilgine ve jQuery hakimiyetine nasıl güvenecek bu insanlar?
  • 16-09-2010, 11:46:14
    #14
    bende alırım
  • 16-09-2010, 11:59:06
    #15
    Eğer gerçekten ileri seviye konular( hide, show, animate, get, post gibi temel konularda kalmayacaksa) olacaksa alabilirim.
  • 16-09-2010, 12:11:22
    #16
    Temelden anlatılacaksa yani jQuery i ve ajax ı temelden orta düzeye kadar öğrenmeye yeterliyse alırım.
  • 16-09-2010, 14:05:19
    #17
    Kitap olarak alabilirim fakat fiyat biraz düşük olursa tabi.

    Ama dersenki ben görseş eğitim şeklinde hazırlarım 100 lira verir hemen alırım. Kendi adıma konuşayım. Ben okumayı pek sevmeyen birisiyim. Şuan öğrendiğim dillerin hepsini görsel eğitim setlerinden öğrendim.

    Birde anlatımlarını kendi belirlediğin konuların dışında kullanıcıların yapacağı projelerde kullanabileceği örneklerle anlatırsan daha güzel olur.

    eğer görsel eğitim seti olarak yaparsan ( ben şahsen aldığım eğitim setlerini genellik 5-10 kişiye tavsiye eder en az 3 kişiyede aldırırım) daha çok satılacağına inanıyorum.
  • 16-09-2010, 14:09:08
    #18
    Bu arada sayfayı yer imine ekledim.
    Eğer yapmaya karar verirsen pm ile bilgilendirirsen ilk alıcılarından olabilirim.