• 14-09-2010, 02:45:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Forum sitelerimde acayip botlar görüyorum. Kendiliğinden veya manuel olarak (tam bilemicem) üye oluyorlar. Daha sonra periyodik bir biçimde belli zaman aralıkları ile sürekli siteye giriş yapıyorlar. Genelde çin işi botlar oluyor. Çoğunu siliyorum ama iyi mi, kötü mü anlamadım.

    Görevi, zararı, katkısı, etkisi vs. nedir?
    Daha önce böyle şeylerle karşılaşan var mı?

    Alınan üyelikler şuna benzer şekilde...

    IP: 24.22.160.170
    Host adı: c-24-22-160-170.hsd1.wa.comcast.net
    E-Posta: jozygoodall@gigamixin.cn
  • 14-09-2010, 02:47:16
    #2
    php fusionmu siteniz ??? aynen benim siteyede agıyolar mesaj atıyolar paso
  • 14-09-2010, 02:48:49
    #3
    forum sitesi SMF, mesaj atmıyorlar bende. sadece ara ara gelip, online oluyorlar.
  • 14-09-2010, 02:50:23
    #4
    php fusion benim site aynı dedin botlar uye oluyolar mesaj atıyolar link kasıyolar 40 tane filan banladım geliyolar aralıklı genede
  • 14-09-2010, 02:52:40
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://custom.simplemachines.org/mod...x.php?mod=1516

    bunu kullanabilirsin üye olmalarını engellemek için.
  • 14-09-2010, 02:56:49
    #6
    Üye olmaları problem değil. Silmesem belki yüzlerce bot olacaktı. Bir şekilde siteye trafik oluyor. Alexa açısından fena sayılmaz. Konu da açamıyorlar zaten.

    Fakat zararı olabilir mi diye açtım konuyu. Daha önce başına gelenlerden bilgi alayım diye...
  • 14-09-2010, 02:57:25
    #7
    1bd7@eicerosek.cn 28b@dynantisa.cn 45c8@chatterzx.c c46@gigamixin.cn böle degişik degişik mailler hep güvenlikte var ama anlamıyom nasil giriyolar gezip gezip yazı yazıyolar kafaları estikleri yere benim siteye başka türlü girdin zaman direk ipi banliyo (: o yüzden fazla eleşemiyolar
  • 14-09-2010, 03:01:07
    #8
    Cappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye olmaları problem değil. Silmesem belki yüzlerce bot olacaktı. Bir şekilde siteye trafik oluyor. Alexa açısından fena sayılmaz. Konu da açamıyorlar zaten.

    Fakat zararı olabilir mi diye açtım konuyu. Daha önce başına gelenlerden bilgi alayım diye...
    kuru kalabalıktan başka bir zararları olacağını sanmıyorum
  • 14-09-2010, 03:01:49
    #9
    n3cd3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1bd7@eicerosek.cn 28b@dynantisa.cn 45c8@chatterzx.c c46@gigamixin.cn böle degişik degişik mailler hep güvenlikte var ama anlamıyom nasil giriyolar gezip gezip yazı yazıyolar kafaları estikleri yere benim siteye başka türlü girdin zaman direk ipi banliyo (: o yüzden fazla eleşemiyolar
    SMF'inki gibi basit hazırlanmış Captcha benzeri engelleri aşabiliyorlar.


    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kuru kalabalıktan başka bir zararları olacağını sanmıyorum
    eyvallah, saol.