Forum sitelerimde acayip botlar görüyorum. Kendiliğinden veya manuel olarak (tam bilemicem) üye oluyorlar. Daha sonra periyodik bir biçimde belli zaman aralıkları ile sürekli siteye giriş yapıyorlar. Genelde çin işi botlar oluyor. Çoğunu siliyorum ama iyi mi, kötü mü anlamadım.
Görevi, zararı, katkısı, etkisi vs. nedir?
Daha önce böyle şeylerle karşılaşan var mı?
Alınan üyelikler şuna benzer şekilde...
IP: 24.22.160.170
Host adı: c-24-22-160-170.hsd1.wa.comcast.net
E-Posta: jozygoodall@gigamixin.cn
Forumlara üye olan botlar...
9
●544
- 14-09-2010, 02:45:26Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 14-09-2010, 02:48:49forum sitesi SMF, mesaj atmıyorlar bende. sadece ara ara gelip, online oluyorlar.
- 14-09-2010, 02:52:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://custom.simplemachines.org/mod...x.php?mod=1516
bunu kullanabilirsin üye olmalarını engellemek için. - 14-09-2010, 02:56:49Üye olmaları problem değil. Silmesem belki yüzlerce bot olacaktı. Bir şekilde siteye trafik oluyor. Alexa açısından fena sayılmaz. Konu da açamıyorlar zaten.
Fakat zararı olabilir mi diye açtım konuyu. Daha önce başına gelenlerden bilgi alayım diye... - 14-09-2010, 02:57:251bd7@eicerosek.cn 28b@dynantisa.cn 45c8@chatterzx.c c46@gigamixin.cn böle degişik degişik mailler hep güvenlikte var ama anlamıyom nasil giriyolar gezip gezip yazı yazıyolar kafaları estikleri yere
benim siteye başka türlü girdin zaman direk ipi banliyo (: o yüzden fazla eleşemiyolar
- 14-09-2010, 03:01:07kuru kalabalıktan başka bir zararları olacağını sanmıyorumCappystarj0e adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-09-2010, 03:01:49SMF'inki gibi basit hazırlanmış Captcha benzeri engelleri aşabiliyorlar.n3cd3t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eyvallah, saol.AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesaj atıyolar paso